Sunday 18 September 2011

keNaPA kaU HAdiR DI sAat INi

Kenapa mesti kau mncul di saat ini..

Di saat aku kehilangan insan y aku syg..

Di saat aq masih membalut lukaku yg berdarah..

Di saat aku rase semua ini x adil bgku..

Di saat aku masih mengingati dia..

Di saat aku masih tdk blh melupakan dia..

Kenapa????



Aku taw kau xbersalah..

Kau xpernah memnta untuk hdr ketika ini..

Ketika aku masih dlm dilema..

Aku tahu kau hadir untuk mengembirakan aku..

Membuat aku tersenyum dgn lawak jenakamu..


Tapi




Apakan daya..

Hati ini masih sakit.

Apa yg berlaku masih bermain di fikiran ku.

Walaupun aku cuba tuk menghlg semua tu.

Aku masih xkuat..

Xkuat untuk membuka hatiku untukmu..

Xkuat tuk hadapi benda yg sama..




Aku takut..

Takut benda tu akn berulang semula..

Aku bukan ego..

Cuma aku xnk hati kau dan hatiku terluka..

Aku lbh ske kau mencari wanita yg sesuai tuk kau..

Yang boleh menggembirakan kau lbh dr aku..




Aku xnak kau menunggu aku..

Menunggu seperti bulan jatuh ke riba..

Aku xnak buat hatimu terseksa..

Terseksa menanti aku..

Yang belum pasti akn memberi khabar gembira padamu..

Yang akan membalas cintamu..

Aku tahu hatimu tulus..

Hatimu luhur mencintai aku..

Tapi aku..

Aku xde jawapan tuk itu..

Pergilah!!!

Pergi mencari kebhgiaan y sebnr bnrnyer..

Aku xnak kau menangis..

Pergilah!!!

Aku akn sentiasa kenangmu dlm doaku..

Percayalah!!

Aku xkn pernah melupakanmu..

Sampai bile bile..

Smoga kita bertemu lagi..

Salam wahai teman yg aku sayang.




Time kasih..

No comments:

Post a Comment